Νικήτρια με 2-0 στην αναμέτρηση με τη Νασιονάλ για τη δεύτερη αγωνιστική του πορτογαλικού πρωταθλήματος αναδείχτηκε η Αρούκα, με την αντίπαλο του Ολυμπιακού στο Europa League να εμφανίζεται κάπως... καλύτερη.

Ο Βάλτερ Γκονζάλες, ο επιθετικός της ομάδας δεν αγωνίστηκε, καθώς, όπως έχουμε αναφέρει, είναι κοντά στη μεταγραφή του στο Αμβούργο, με τον προπονητή της Αρούκα, Λίτο Βιντιγκάλ, να απαντά... διπλωματικά για το αν ο παίκτης θα πάει τελικά εκεί.

«Όταν ήρθα σε αυτή την ομάδα, η Αρούκα σπάνια πουλούσε παίκτες. Από τότε που ήρθα, έχουν μεταγραφεί τρεις ή τέσσερις. Αυτός είναι ο τρόπος δουλειάς μου. Είμαι πολύ χαρούμενος, παίκτες που έχουν δουλέψει μαζί μου, να ωριμάζουν και να αρπάζουν τις ευκαιρίες, πηγαίνοντας να δουλέψουν σε ομάδες, σε δυνατότερα πρωταθλήματα», ανέφερε ο Βιντιγκάλ και συνέχισε.

«Αυτός είναι ένας από τους στόχους μου ως κόουτς. Να εκτιμώ την αξία κάποιων παικτών και να τους βλέπω να ωριμάζουν. Αν η αποχώρηση του παίκτη γίνει πραγματικότητα, θα πρέπει να βρούμε εναλλακτική λύση και να παραμείνουμε δυνατοί. Για τον παίκτη είναι καλό και εγώ ως προπονητής, είμαι πολύ χαρούμενος για τους παίκτες όταν τους βλέπω να βελτιώνονται. Και για την ομάδα είναι καλό αυτό γιατί αλλάζει το πρεστίζ της. Δεν ξέρω αν είναι ή όχι αλήθεια η αποχώρηση του Βάλτερ, αλλά δεν μπορώ να τη σχολιάσω».

http://olympiacos-blog.blogspot.com/2016/08/blog-post_3716.html
 
Top