Η 27χρονη λίμπερο του Ολυμπιακού, Aρέτα Κονόμι μίλησε στο Sport24.gr κυριολεκτικά για... όλα!

Απολαύστε την :

"Ήταν μία ακόμα επιτυχημένη χρονιά η οποία κύλησε όμορφα. Είχαμε ωραίο κλίμα και έχουμε δεθεί ως ομάδα. Το ίδιο θα συμβεί και την επόμενη χρονιά αφού ήδη έχουν γίνει κάποιες ανανεώσεις, ενώ θα παραμείνει και ο κόουτς. Είχαμε μία άψογη συνεργασία με τον κ. Κοβάτσεβιτς. Η χρονιά ήταν απόλυτα επιτυχημένη σε ό,τι αφορά την Ελλάδα. Όπως έχω ξαναπεί όμως τα χαλάσαμε στην Ευρώπη.

Θεωρώ ότι συνεχώς κερδίζουμε έδαφος και είμαστε κοντά και σε έναν ευρωπαϊκό τίτλο. Σίγουρα το να είσαι στην Ελλάδα πρώτη είναι σημαντικό αλλά θέλουμε να κάνουμε το βήμα παραπάνω και στην Ευρώπη. Ένας ευρωπαϊκός τίτλος είναι ανάγκη όλων μας και για εμάς τις αθλήτριες, αλλά και για την διοίκηση".

Το να φτάσεις στην κορυφή είναι εύκολο το διατηρηθείς σε αυτή όμως είναι το πιο δύσκολο. Ποιο είναι όμως το μυστικό της επιτυχίας για τον Ολυμπιακό;

"Είναι η χημεία που έχουμε σαν άνθρωποι. Είναι κάτι που ξεκινάει από τα αποδυτήρια. Όταν είσαι καλά εκεί θα βγει και στο γήπεδο. Δεν είναι όλες οι ομάδες έτσι. Μπορεί να ακούγεται μπανάλ, αλλά για μένα είναι το μυστικό της επιτυχίας.

Ο Ολυμπιακός έδειξε ότι είναι ένα επίπεδο πάνω. Αυτό χτίζεται με δουλειά χρόνων. Είμαστε ένα γκρουπ αθλητριών το οποίο είναι αρκετά χρόνια μαζί και με την προσθήκη αξιόλογων ξένων αθλητριών όπως είναι οι Μαλασάι, Λαζάρεβιτς και Τσβετάνοβα ήταν ο ιδανικός συνδυασμός. Κρατάμε αυτόν τον κορμό και παράλληλα η ομάδα ενισχύεται περισσότερο. Αυτό κάνει δύσκολο το έργο των άλλων ομάδων.

Ο Ολυμπιακός έχει πολλές λύσεις στον πάγκο. Όλες οι κοπέλες είναι αξιόλογες και πάντα μπορούν να καλύψουν μία θέση βασικής και αυτό κάνει τη διαφορά. Ούτως ή άλλως κάνουμε καλή προπόνηση και όποτε χρειάστηκε τα κορίτσια έδειξαν ότι είναι εκεί".

Για τα ματς της Ευρώπης, σχολίασε :

"Τα ευρωπαϊκά παιχνίδια είναι ένα κλικ παραπάνω. Μας βοηθάει στο βελτιωθούμε και να δέσουμε περισσότερο. Ξεκινούν και αυτά από νωρίς οπότε αποκτάμε καλύτερο αγωνιστικό ρυθμό και αυτό βοηθάει".

Για τους στόχους της επόμενης περιόδου :

"Σίγουρα το νταμπλ και μία ευρωπαϊκή διάκριση. Είναι στόχος δικός μας και της διοίκησης. Μία τέτοια χαρά θα μας απογείωνε".

Για το... δικό της μέλλον :

"Έχω πει ότι ούτως ή άλλως δεν σκοπεύω να σταματήσω να παίζω αφού είμαι μικρή. Στη θέση ειδικά που παίζω θα με υποστείτε για πολλά χρόνια ακόμα. Ο μοναδικός λόγος που θα σταματούσα είναι το να κάνω ένα παιδί. Μπορεί να γίνει φέτος, μπορεί του χρόνου. Κανένας δεν δεν ξέρει".

Για το ελληνικό διαβατήριο :

"Θα το φτιάξουμε και αυτό. Θα ασχοληθώ μόνη με το θέμα. Βοήθεια δεν είχα τα τελευταία χρόνια οπότε θα ασχοληθώ εγώ με αυτό και βλέπουμε".

Για τους προπονητές της :

"Ο κάθε προπονητής σου μεταφέρει το άθλημα όπως το ξέρει εκείνος. Αυτό σε βοηθά να βελτιώνεσαι. Σίγουρα παίρνεις πολλά και από την προσωπικότητα του καθενός και τον τρόπο που δουλεύει. Όλοι έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο γιατί με τον καθένα έχω βρεθεί σε διαφορετική φάση της ζωής μου. Έχω αναφερθεί στο παρελθόν στον κ. Νίκο Φρατζικινάκη ο οποίος ήταν ο πρώτος προπονητής μου.

Από εκεί και πέρα έχουν βοηθήσει όλοι, ο κ. Τουρσούγκας, ο κ. Λυκούδης, ο κ. Νικολάκης και τώρα ο κ. Κοβάτσεβιτς. Όλοι τους έχουν συμβάλει με διαφορετικό τρόπο στην καριέρα μου από τα πρώτα βήματα μέχρι και σήμερα".

Για αν το... έχει με την προπονητική :

 "Δεν το έχω να ασχοληθώ με την προπονητική και δεν ξέρω πως θα μπορούσα να μεταφέρω τις γνώσεις μου. Γενικότερα με την υπομονή δεν τα πάω καλά. Δεν με έχω φανταστεί σε ρόλο προπονήτριας. Ποτέ μην λες ποτέ βέβαια".

Για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στο εξωτερικό:

"Δεν το έχω σκεφτεί. Άλλωστε, δημιούργησα την οικογένεια μου πρόσφατα και υπάρχει το ενδεχόμενο του παιδιού. Όλα αυτά έγιναν από επιλογή και αυτή τη στιγμή δεν σκέφτομαι το ενδεχόμενο να αγωνιστώ στο εξωτερικό. Πιστεύω ότι από τη στιγμή που δεν το έκανα νωρίτερα δεν θα το κάνω ούτε τώρα".

Για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο βόλεϊ ώστε αυτό να αναπτυχθεί περισσότερο στη χώρα μας:

"Την νοοτροπία. Θα ήθελα να έχουμε περισσότερο κόσμο στα γήπεδα και να υπάρχει μεγαλύτερη ευγένεια. Να συνυπάρχουν αρμονικά οι φίλαθλοι στα γήπεδα κάτι που εδώ είναι αδύνατο να συμβεί. Γενικότερα όλη την νοοτροπία στον αθλητισμό. Από την Ομοσπονδία και το πως προσεγγίζει το άθλημα μας και στο πως είναι κοντά στους αθλητές".


Για τα... χαρακτηριστικά της :

"Είμαι πεισματάρα. Όταν θέλω να κάνω κάτι δεν ηρεμώ μέχρι να το πετύχω. Αυτό προσπαθώ να το πετύχω και στο γήπεδο".

Για τον ελεύθερό της χρόνο : 

 "Μου αρέσει να ακούω μουσική, να διαβάζω βιβλία και να βγαίνω για καφέ ή για βόλτες με τους δικούς μου ανθρώπους, τον άνδρα μου και τον σκύλο μου".

Για τον στόχο της :

"Στόχος πάντοτε είναι να φτάνεις όσο πιο ψηλά μπορείς σε οποιονδήποτε τομέα. Να μαθαίνεις συνέχεια καινούργια πράγματα και να βελτιώνεσαι σαν άνθρωπος".
http://olympiacos-blog.blogspot.com/
 
Top