Ο Ματ Λοτζέσκι νιώθει ζωντανός και πάλι που επέστρεψε στην αγωνιστική δράση και τονίζει πως ο Ολυμπιακός κόντρα στην Χίμκι θα πρέπει να παρουσιαστεί βελτιωμένος στην επίθεση.

Συγκεκριμένα ο "Λότζο" έγραψε:

"Καλησπέρα παιδιά

Αυτό είναι το νέο μου blog στο Euroleague Greece και στο Sport24.gr.

Επέστρεψα στην αγωνιστική δράση και αισθάνομαι... ζωντανός ξανά. Μου έλειψε το μπάσκετ, μου έλειψε το να συμμετέχω στα παιχνίδια της ομάδας μας και νιώθω χαρούμενος που είμαι και πάλι ενεργός, φορώντας ξανά την ερυθρόλευκη φανέλα. Νιώθω καλά, αισθάνομαι γερός και δυνατός και νομίζω πως αυτό φαίνεται. Θέλω να ευχαριστήσω το επιτελείο της ομάδας μας για την εξαιρετική δουλειά που έκανε με τον τραυματισμό μου. Στον χρόνο που μου έχει δοθεί να παίξω, στα δύο τελευταία παιχνίδια μας, έχω προσπαθήσει να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στην ομάδα, ειδικά στην επίθεση, είτε με το να τρέχω στο ανοιχτό γήπεδο ώστε να τελειώνω τις φάσεις στον αιφνιδιασμό, είτε με τα σουτ μου.

Νιώθω καλά και τώρα που επέστρεψα θέλω να βοηθήσω την ομάδα μας ώστε να βγει από αυτή την δύσκολη περίοδο. Από την στιγμή που γύρισα παίζω αρκετά καλά μέσα στο παιχνίδι του Ολυμπιακού, κάτι που το χρειαζόμουν για την ψυχολογία και την αυτοπεποίθηση μου. Έχω μεγάλη "δίψα" να δώσω ώθηση στην ομάδα μας. Έχω ξεπεράσει τον τραυματισμό μου, είμαι καλά, αλλά όταν έχεις λείψει ένα τόσο μεγάλο διάστημα, όταν επιστρέφεις στην δράση, χρειάζεσαι λίγο χρόνο ώστε να βρεις την φόρμα σου, τις ανάσες σου και την διάρκεια στο παιχνίδι σου. Είναι θέμα χρόνου να τα αποκτήσω και πάλι.

Έχουμε μπροστά μας ένα πάρα πολύ σημαντικό και κρίσιμο παιχνίδι κόντρα στην Χίμκι στην έδρα μας. Ερχόμαστε από τρεις σερί ήττες στην Euroleague, οι οποίες μας πλήγωσαν και μας στενοχώρησαν, και θέλουμε να αντιδράσουμε. Θέλουμε να επιστρέψουμε στις νίκες παίζοντας και καλό μπάσκετ. Πρέπει να υπερασπιστούμε το ΣΕΦ από εδώ και πέρα μέχρι το τέλος του TOP-16 και αναμένουμε την βοήθεια σας, ώστε με την φωνή και τα τραγούδια σας να μας δώσετε ώθηση ώστε να φτάσουμε όλοι μαζί στην νίκη.

Έχουμε μιλήσει μεταξύ μας, όλοι μαζί σαν ομάδα, ξέρουμε σε τι κατάσταση βρισκόμαστε και είμαστε αποφασισμένοι να ανακάμψουμε. Είμαστε ενωμένοι. Πιστεύουμε στους εαυτούς μας, στην ομάδα μας, στο ταλέντο μας και ξέρουμε πως αν παίξουμε σύμφωνα με τις δυνατότητες μας θα φτάσουμε στο θετικό αποτέλεσμα. Θα έλεγα πως το ματς με την Χίμκι είναι ένα "do or die" παιχνίδι. Πρέπει πάση-θυσία να την νικήσουμε, τόσο για να ανέβουμε στην βαθμολογία, όσο και γιατί μετά έχουμε δύο δύσκολα εκτός έδρας παιχνίδια, πρώτα στην Μόσχα με την ΤΣΣΚΑ και ύστερα στην Βαρκελώνη με την Μπαρτσελόνα.

Η Χίμκι είναι μία αξιόλογη ομάδα, που διαθέτει ταλέντο στην επίθεση, έχει ορισμένους επικίνδυνους παίκτες και θα πρέπει να παίξουμε την καλή άμυνα μας ώστε να τους περιορίσουμε. Καλή και σημαντική η άμυνα, αλλά θα πρέπει να σκοράρουμε κιόλας. Πρέπει να βελτιώσουμε τα ποσοστά μας στην επίθεση, πρέπει να βάλουμε την μπάλα μέσα στο καλάθι, πρέπει να παρουσιαστούμε περισσότερο αποτελεσματικοί στην επίθεση, είτε από την περιφέρεια, είτε κοντά στο καλάθι, είτε με συνεργασίες στο παιχνίδι του μισού γηπέδου, είτε σε καταστάσεις αιφνιδιασμού. Χρειαζόμαστε σκορ, πρέπει να βρούμε ρυθμό στην επίθεση, πρέπει να σκοράρουμε περισσότερο σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια μας και να κάνουμε τον αντίπαλο να μας αισθανθεί. Νομίζω πως τα βασικά κλειδιά του παιχνιδιού θα είναι τα εξής: καλή και πιεστική άμυνα, ριμπάουντ, αφού βγάλεις την καλή άμυνα να τρέξεις στο ανοιχτό γήπεδο για σκορ στον αιφνιδιασμό και καλό σουτ από την περιφέρεια. Αν τα πάμε καλά κυρίως σε αυτούς τους τομείς, όλα θα πάνε καλά για εμάς στο παιχνίδι. Και κάτι ιδιαίτερα σημαντικό: πρέπει να παίξουμε μπάσκετ με αυτοπεποίθηση!

Ό,τι έγινε στα προηγούμενα παιχνίδια δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Έχουμε μιλήσει σαν ομάδα μεταξύ μας, έχουμε κάνει την αυτοκριτική μας, έχουμε αναγνωρίσει τα λάθη μας και θέλουμε να επιστρέψουμε στις καλές εμφανίσεις. Με την Μπάμπεργκ στο ΣΕΦ νομίζω πως παρουσιαστήκαμε κάπως χαλαροί. Ξέραμε πως θα είχαμε έναν αξιόλογο αντίπαλο να αντιμετωπίσουμε, αλλά ίσως μας ξάφνιασαν με τον τρόπο που έπαιξαν, ενώ και για εμάς σε εκείνο το παιχνίδι πήγαν αρκετά πράγματα στραβά. Με την Ζαλγκίρις κάναμε ένα από τα χειρότερα μας παιχνίδια, τουλάχιστον στα χρόνια που είμαι εγώ στον Ολυμπιακό. Με την Ρεάλ μπορεί να χάσαμε, αλλά μπορώ να πω πως παρουσιαστήκαμε βελτιωμένοι και ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί, τουλάχιστον στο πρώτο ημίχρονο. Η Ρεάλ κυρίως έβαλε περισσότερα τρίποντα από εμάς στο παιχνίδι, έβαλε μεγάλα σουτ ειδικά στο δεύτερο μέρος και νομίζω πως εκεί κρίθηκε το παιχνίδι.

Όσον αφορά τον ελεύθερο μου χρόνο, τον περνάω κυρίως με την οικογένεια μου, όπως τα ξέρετε. Είχαμε και δύο σερί ταξίδια σε Μαδρίτη και Τρίπολη, οπότε πέρασα τις προηγούμενες μέρες μακριά τους. Αυτές τις μέρες έκανε καλό καιρό και στο ρεπό μου βγήκαμε για βόλτα. Κυρίως όμως περνάω τον χρόνο μου στο σπίτι. Είμαι φαν του να βλέπω σειρές, όπως σας έχω πει, και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που το Netflix ήρθε στην Ελλάδα. Έτσι πλέον μπορώ να βλέπω ευκολότερα τις αγαπημένες μου σειρές. Αν δεν το ξέρετε, το Netflix είναι μια αμερικανική υπηρεσία video streaming που σου δίνει την δυνατότητα να βλέπεις τις αγαπημένες σου σειρές, αλλά και πολλές ταινίες. Σας το προτείνω.

Θα τα πούμε σύντομα παιδιά, Ματ"

http://olympiacos-blog.blogspot.com/2016/02/blog-post531.html
 
Top