Συνάντηση με τον Νταβίντ Φουστέρ πριν την ανακοίνωση της λίστας των παικτών του Ολυμπιακού που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο Champions League είχε ο Μάρκο Σίλβα.

Απογοητευμένος από τον αποκλεισμό του από τη λίστα των ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στους ομίλους του Champions League εμφανίστηκε χθες ο Νταβίντ Φουστέρ, ο οποίος έγραψε και ένα σχετικό σχόλιο στην προσωπική του σελίδα στο Facebook (δείτε το θέμα ΕΔΩ).

Πριν από τη συγκεκριμένη κίνηση του Ισπανού μέσου, είχε προηγηθεί συνάντησή του με τον Μάρκο Σίλβα, ο οποίος θέλησε να τον ενημερώσει για την απόφασή του.

Ο Πορτογάλος τεχνικός, σύμφωνα με την εφημερίδα «Γαύρος» φώναξε στο γραφείο του τον 33χρονο αρχηγό του Θρύλου, στον οποίο είπε πως «είναι μία πολύ δύσκολη απόφαση για εμένα, γιατί δεν έχω κανένα παράπονο από εσένα, αντιθέτως, είσαι ένας πολύ σημαντικός παίκτης για την ομάδα. Δυστυχώς, κάποιοι έπρεπε να μείνουν έξω. Καταλαβαίνω ότι είναι στενάχωρο, αλλά δεν θέλω να απογοητευτείς και να σταματήσεις να δουλεύεις. Είσαι ο αρχηγός της ομάδας και είσαι παράδειγμα προς μίμηση για όλους, για αυτό θέλω να συνεχίσεις να δουλεύεις σκληρά».

Από την πλευρά του, ο Φουστέρ εκείνο που τόνισε στη δήλωσή του είναι ότι «θα συνεχίσω να δουλεύω με τον ίδιο τρόπο, γιατί στόχος μου είναι μόνο το καλό του Ολυμπιακού. Ποτέ δεν θα κάνω κάτι για να βλάψω την ομάδα μου και τους συμπαίκτες μου».

Μία απάντηση που εξηγεί για ποιον λόγο ο Φουστέρ θεωρείται «στρατιώτης» του Ολυμπιακού…
http://olympiacos-blog.blogspot.com/2015/09/blog-post_65.html
 
Top