Από τους καλύτερους παίκτες της έως τώρα προετοιμασίας του Ολυμπιακού είναι ο Λεάντρο Σαλίνο. Ο Βραζιλιάνος αμυντικός είναι εξαιρετικός και ως αριστερός μπακ και δηλώνει πως δουλεύει για να βοηθάει την ομάδα.

Ο Σαλίνο παραμένει προσγειωμένος και έχει κερδίσει τους πάντες με την αγωνιστική συμπεριφορά του, αλλά και με τον χαρακτήρα του. Σε κάθε παιχνίδι δίνει τα πάντα για τον Ολυμπιακό, όπως τόνισε και ο ίδιος επισημαίνοντας πως όπου και να παίξει, δουλεύει σκληρά και προσπαθεί να προσαρμόζεται.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Λεάντρο Σαλίνο:

-Συμφωνείς ότι ο Ολυμπιακός από αγώνα σε αγώνα βελτιώνεται όλο και περισσότερο και μπορεί να προσφέρει καλό θέαμα;
«Σίγουρα βελτιώνεται και η ομάδα, αλλά προχωράμε και στην προετοιμασία, κάτι που σημαίνει ότι βελτιώνεται και η φυσική κατάσταση, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για τους ποδοσφαιριστές. Με τη Φέγενορντ είδαμε ότι πήραμε και ένα καλό αποτέλεσμα και είναι αυτό που θέλουμε να κάνουμε».

-Η πίεση και η ταχύτητα είναι βασικά στοιχεία στο παιχνίδι του Ολυμπιακού, του Μάρκο Σίλβα;
«Φυσικά, στο σύγχρονο ποδόσφαιρο εξαρτώνται πολλά από την πίεση και την ταχύτητα. Δείξαμε με τη Φέγενορντ όταν πρεσάρεις και έχεις και πίεση στο παιχνίδι σου ότι μπορείς να πάρεις ένα καλό αποτέλεσμα με οποιαδήποτε ομάδα».

-Είσαι στην καλύτερή σου κατάσταση από τότε που ήρθες στον Ολυμπιακό; Οι εμφανίσεις σου στα φιλικά είναι πραγματικά εντυπωσιακές…
«Οχι, έχω παίξει και καλά παιχνίδια στον Ολυμπιακό. Το μόνο πράγμα που σκέφτομαι τώρα είναι η δουλειά μου, να είμαι καλά και να βοηθήσω την ομάδα όλη τη χρονιά».

-Πόσο διαφορετικό είναι να παίζεις στο αριστερό άκρο της άμυνας;
«Η προσαρμογή θα είναι δύσκολη, αλλά εγώ δουλεύω να προσαρμοστώ σε αυτό που θέλει ο προπονητής μου, να παίζω δηλαδή αριστερό μπακ και σιγά-σιγά με τη δουλειά μου να μπορώ να βοηθήσω».

http://olympiacos-blog.blogspot.com/2015/08/blog-post_877.html
 
Top