Όπως ανακοίνωσε η ΤΣΣΚΑ Μόσχας ο Αντρέι Κιριλένκο θα συνεχίσει στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας ως βοηθός προπονητή.



Ο Ρώσος φόργουορντ, πρώην ΝΒΑer, είχε προαναγγείλει το τέλος της καριέρας του, τις προηγούμενες μέρες και σήμερα ανακοινώθηκε ότι θα αναλάβει πόστο δίπλα στον Δημήτρη Ιτούδη.



Μετά την υπογραφή του συμβολαίου μου με την ΤΣΣΚΑ είχα πει ότι θα ήθελα να βοηθήσω το ρωσικό μπάσκετ όσο μπορούσα. Είμαι βέβαιος ότι αυτή η βοήθεια θα είναι πιο σημαντικό μέσω του νέου μου ρόλου, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σεζόν. Είχαμε πολύ καλούς παίκτες στην ομάδα, διεθνείς, και τώρα πρέπει να με ακούσουν πιο προσεκτικά. Και ποιος ξέρει; Ίσως μεταπείσω τον φίλο μου Βίκτορ Κριάπα να επιστρέψει στην Εθνική ομάδα. Ανυπομονώ να ξεκινήσω τη δουλειά στον νέο μου ρόλο. Περνούν πολλά πράγματα από το μυαλό μου για το πως θα βελτιώσουμε το παιχνίδι μας», είπε ο Κιριλένκο.



Από την άλλη μεριά ο Έλληνας τεχνικός της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, Δημήτρης Ιτούδης τόνισε: «Ακούω πολλές ερωτήσεις από τα ΜΜΕ και τους οπαδούς για τον ρόλο του Αντρέι στην ομάδα. Το προπονητικό τιμ και οι άνθρωποι της ομάδας γενικά ξόδεψαν πολύ χρόνο σκεπτόμενοι το πως θα αξιοποιήσουν τον καλύτερο Ρώσο παίκτη της σύγχρονης εποχής και θα τον κάνουν περισσότερο χρήσιμο στην ΤΣΣΚΑ. Κατά τη γνώμη μου η απόφαση αυτή είναι η καλύτερη. Θα είναι το δεξί μου χέρι τώρα ο Κιριλένκο. Θα είναι εύκολη προσαρμογή. Ο Αντρέι με βοηθούσε ήδη στον πάγκο και στα αποδυτήρια. Είμαι βέβαιος ότι μαζί μπορούμε να βρούμε έξυπνες ιδέες. Ο Κιριλένκο διαθέτει τεράστια γνώση και εμπειρία που αποκόμισε παίζοντας στο ΝΒΑ και στην Ευρώπη».






http://olympiacos-blog.blogspot.com/2015/04/blog-post_4.html
 
Top