Στις αλλαγές που έγιναν στον Ολυμπιακό, μέσα στις οποίες συμπεριλήφθηκε και ο ίδιος αλλάζοντας θέση, στάθηκε ο Βίτσε Κοΐστρα μετά την ανάδειξή του ως MVP της 21ης αγωνιστικής της Volleyleague.



«Είναι πολύ ευχάριστο για μένα και χαίρομαι που γρήγορα κατάφερα να προσαρμοστώ στο νέο μου ρόλο. Δεν μου είναι άγνωστη η θέση του διαγωνίου και όταν ξεκίνησα την καριέρα μου έπαιζα διαγώνιος. Έχω παίξει για μεγάλο διάστημα διαγώνιος και στην Ολλανδία και στην Ιταλία αλλά και στην πολωνική Ράντομ που ήμουν πέρυσι. Είναι δύσκολη και απαιτητική θέση. Έχει διαφορετική φιλοσοφία και μεγαλύτερη εκρηκτικότητα από τη θέση του κεντρικού αλλά αρκετά κοινά στοιχεία», ήταν τα λόγια του Κοΐστρα.



Οι αλλαγές που έγιναν θα βοηθήσουν τον Ολυμπιακό ακόμα και για την κατάκτηση του τίτλου;



«Οι αλλαγές έγιναν με στόχο να πάρουμε το πρωτάθλημα. Δέχτηκα με χαρά την εντολή του προπονητή μου. Δεν είχα πολύ χρόνο να προετοιμαστώ. Μπορώ να ανεβάσω κι άλλο το επίπεδο μου. Ξέρω πως δεν έχω πολύ χρόνο και κάθε ματς είναι κρίσιμο αλλά δουλεύουμε σκληρά με τους συμπαίκτες μου. Η αποτελεσματικότητα ενός διαγωνίου είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων και συνεργασίας μέσα στην ομάδα. Με τον Φοίνικα παίξαμε καλά. Πρέπει να κρατήσουμε αυτό το επίπεδο ως ελάχιστο για να ανεβάσουμε κι άλλο δύναμη και ταχύτητα».



Έχετε ηττηθεί δύο φορές από τον ΠΑΟΚ. Θα μπορέσετε να νικήσετε αν βρεθείτε αντίπαλοι στα πλέι οφ;



«Ο ΠΑΟΚ έχει πολύ καλή και δυνατή ομάδα. Χάσαμε μία φορά 3-2 σετ και μία φορά 3-1 σετ. Ολα τα σετ κρίθηκαν στον πόντο. Δεν έχουν μεγάλες διαφορές οι δύο ομάδες. Δουλεύουμε πολύ και με πείσμα για να μπορέσουμε να κάνουμε καλές εμφανίσεις στα πλέι οφ και εκεί να πάρουμε το πρωτάθλημα. Εχουμε ακόμα πολλά ματς. Στόχος μας είναι να βρούμε γρήγορο ρυθμό με λίγα λάθη».



Είσαι ευχαριστημένος από τους δύο μήνες που είσαι στην Ελλάδα;



«Είναι απόλυτα ικανοποιημένος. Υπάρχει καλό κλίμα στην ομάδα, καλή οργάνωση και η διαμονή μου είναι πολύ καλή. Μάλιστα αύριο έρχεται στην Ελλάδα για μία εβδομάδα και η οικογένεια μου, η σύζυγος μου Ανούκ, ο 4χρονος υιός μου Στεν και η 2χρονη κόρη μου Λις. Εχουν διακοπές για μία εβδομάδα. Τους αφιερώνω και την προσωπική μου διάρκιση. Μακάρι όταν τελειώσει το πρωτάθλημα να είμαστε πρωταθλητές και να μπορέσω να πάω στα νησιά που τόσο πολλά έχω ακούσει».






http://olympiacos-blog.blogspot.com/
 
Top