Η Μασένκα έγινε γνωστή μέσα από το ριάλιτυ «Αγρότης μόνος ψάχνει».

Η Ολλανδέζα καλλονή δήλωσε συμμετοχή και γνώρισε τον άντρα της ζωής της. Ο Κωνσταντίνος Κουβέλης ήταν ο αγρότης που της έκλεψε την καρδιά και αποφάσισε να τον ακολουθήσει και να ζήσουν το όνειρό τους. Ένα όνειρο όμως που ...





δεν κράτησε πολύ. Οι δυο τους παντρεύτηκαν με πολιτικό γάμο και όλα ήταν έτοιμα για τον θρησκευτικό, ο οποίος όμως δεν έγινε ποτέ. Ο Κωνσταντίνος Κουβέλης είχε πάθος με το ποτό, το οποίο δεν μπορούσε να καταπολεμήσει. «Έφυγα από την χώρα με δυσκολία πέρυσι τον Σεπτέμβριο. Σκεφτόμουν πόσο απλόχερα ο Θεός μου είχε χαρίσει την ευλογία του όταν γνώρισα τον μεγάλο έρωτα στο πρόσωπο του Κωνσταντίνου. Τον άντρα που αγάπησα πολύ, παντρεύτηκα και μαζί κάναμε μια νέα αρχή», δήλωσε η Μασένκα. Το ζευγάρι εκτός από τις κτηνοτροφικές δουλειές είχε και ένα καφέ και οι συγχωριανοί τους τους στήριζαν. Κάτι που σταμάτησε να γίνεται όταν ο Κωνσταντίνος Κουβέλης επέστρεψε στο πάθος του το … ποτό. «Όλα χάθηκαν σε μια στιγμή. Με τον Κωνσταντίνο είχαμε χωρίσει από τον Αύγουστο του 2013. Τα δυο τελευταία χρόνια βιώναμε ένα μεγάλο δράμα με την υγεία του. Ο έρωτάς μας, αν και ήταν δυνατός , δεν ήταν αρκετός για να τον κρατήσει μακριά από το αλκοόλ. Ανάμεσα σε μένα και το πάθος του επέλεξε το δεύτερο. Οι γιατροί τον είχαν ενημερώσει πως το συκώτι του ήταν «πειραγμένο» και πως αν συνέχιζε να πίνει, θα είχε δυσάρεστες συνέπειες. Προσπαθούσε να το κόψει, αλλά το ποτό τον νικούσε συνέχεια. Ήθελα οικογένεια και έβλεπα πως αυτή η επιθυμία μου όλο και απομακρυνόταν». Η Μασένκα επέστρεψε στην Ολλανδία και ξεκίνησε μια νέα ζωή. «Βρήκα δουλειά στην Ολλανδία και βγάζω πολύ καλά χρήματα. Έχω σταθεί και πάλι στα πόδια μου. Έχω μια νέα σχέση. Τον σύντροφό μου τον λένε Franco και ήταν ο παιδικός μου έρωτας». Ο Κωνσταντίνος Κουβέλης «έφυγε» και η Μασένκα το έμαθε καθυστερημένα και δεν πρόλαβε να έρθει να του πει το τελευταίο «αντίο». «Τη μια μέρα πέθανε και την άλλη έγινε η κηδεία. Δεν προλάβαινα να έρθω από την Ολλανδία. Το ίδιο βράδυ μου το είπε η νονά μου. Τρελάθηκα».



































 
Top