Ο Νόλαν Σμιθ, που τέθηκε εκτός ομάδας στη Γαλατάσαραϊ (δείτε το σχετικό θέμα ΕΔΩ ) επειδή πέταξε επιδεικτικά πετσέτα προς τον πάγκο μετά από αντικατάστασή του, απολογήθηκε μέσω… ίντερνετ.



Δημόσια συγγνώμη ζήτησε ο Σμιθ για την αντίδρασή του κατά την αντικατάστασή του στον αγώνα της Γαλατάσαραϊ με την Μπάνβιτ. Ο Αμερικανός πέταξε μια πετσέτα επιδεικτικά προς τον πάγκο και ο προπονητής του, Εργκίν Αταμάν, τον ...έστειλε στα αποδυτήρια, ενώ μετά το ματς ανακοίνωσε πως θα προπονείται μέχρι νεωτέρας με την ομάδα νέων της ευρωπαϊκής αντιπάλου του Ολυμπιακού.



Ο Σμιθ μετανιωμένος έγραψε στο Twitter: «Θα ήθελα να απολογηθώ στη Γαλατάσαραϊ και τους φιλάθλους της για ό,τι έγινε στον αγώνα. Η αγάπη και το πάθος μου για το παιχνίδι, σε συνδυασμό με την αγανάκτησή μου για πράγματα πέρα από το δικό μου έλεγχο, με ώθησαν στο να πετάξω μια πετσέτα στο έδαφος. Αυτό ερμηνεύτηκε σαν να πετάω την πετσέτα στον προπονητή μου, αλλά όποιος με γνωρίζει ξέρει πως δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Ακόμη και γι’ αυτό που φάνηκε, απολογούμαι. Δεν θα έπρεπε καν να έχω πετάξει την πετσέτα, όσο εκνευρισμένος κι αν ήμουν, καθώς δεν πρέπει να συμπεριφέρεται έτσι ένας επαγγελματίας. Αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη των πράξεών μου».





http://olympiacos-blog.blogspot.com/2014/10/blog-post_3202.html
 
Top