Από τα μεγαλύτερα είδωλα της ποπ μουσικής στη δεκαετία του '90, ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε στο περιοδικό "YES!" για την επιστροφή του μέσα από το θέατρο που ετοιμάζει, τα talent shows, αλλά και την απόφαση του να πουλήσει το σπίτι του προκειμένου να εξοφλήσει το δάνειο που είχε...







Ο λόγος για τον Κώστα Μπίγαλη!



Έκανες περιουσία από το επάγγελμα του τραγουδιστή;



Δεν έχω περιουσία, μοναδική περιουσία μου είναι τα τραγούδια μου. Και ένα σπίτι που είχα, το πούλησα για να ξεχρεώσω τα δάνεια μου. Εγώ πάω όπου με πάει η ζωή...Πάντως οικονομικά είμαι κάτω από το μέσο όρο, γιατί βοηθάω και την οικογένεια μου. Εμείς είμαστε της αλληλεγγύης , γιατί το θέμα είναι να βοηθήσεις, όχι όταν είσαι πάμπλουτος, αλλά και όταν δεν είσαι στα καλύτερα σου.







Πώς ένιωσες όταν πήρες την απόφαση να πουλήσεις το σπίτι σου;



Ήταν δύσκολο, αλλά ήταν και αναγκαίο. Αναγκάστηκα να το πουλήσω λόγω της απόλυτης ισοπέδωσης του εισοδήματός μου, καθώς εγώ ως συνθέτης ζω κυρίως από τα πνευματικά δικαιώματα των τραγουδιών μου. Έτσι, όταν είδα πως το εισόδημα μου εξαφανιζόταν και δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω στο δάνειο που είχα, έφτασα στη ρεαλιστική λύση να πουλήσω το σπίτι για να εξοφλήσω την τράπεζα. Εγώ ήμουν ψύχραιμος, αλλά υπήρχαν συγγενικά μου πρόσωπα που τρελάθηκαν με αυτή μου την απόφαση.




 
Top