Την πίστη πως ο Ολυμπιακός μπορεί μετά την Ατλέτικο να νικήσει και τη Γιουβέντους και να φτάσει στους «16» του Champions League εξέφρασε ο Αρτούρ Μαζουάκου.



Ο Γάλλος μπακ του Ολυμπιακού μιλώντας σε ιστοσελίδα της πατρίδας του χαρακτήρισε τέλειο το ντεμπούτο του στο Champions League με τη νίκη και το δικό του γκολ κόντρα στην Ατλέτικο, ενώ εξέφρασε την πίστη πως οι ερυθρόλευκοι μπορούν να νικήσουν και τη Γιουβέντους και να περάσουν στους «16».



Αναλυτικά, ο Αρτούρ Μαζουάκου μίλησε για:



-τα συναισθήματά του μετά τη νίκη επί της Ατλέτικο: «Ήταν το τέλειο ξεκίνημα για μένα. Είχα την πρώτη μου συμμετοχή στο Champions League απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα σαν την Ατλέτικο. Δεν σκοράρω συχνά και χαίρομαι πολύ που πέτυχα αυτό το γκολ. Εκμεταλλεύτηκα τη στιγμή και χαίρομαι γι’ αυτό. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι περισσότερο».



-το αν πίστευε στη νίκη: «Ήμασταν σίγουροι για τις ικανότητές μας. Έχουμε πολύ καλούς παίκτες. Πιστεύω πως η Ατλέτικο μάς υποτίμησε, αυτή την αίσθηση μού έδωσε. Τους εκπλήξαμε με τη συγκέντρωση και το ποδόσφαιρο που παρουσιάσαμε. Ήταν πολύ σημαντικό για μας να ξεκινήσουμε με αυτούς τους τρεις βαθμούς».



-τις προοπτικές πρόκρισης που ανοίγονται: «Έχουμε τη δυνατότητα να περάσουμε στην επόμενη φάση. Το αποδείξαμε αφού νικήσαμε τους πρωταθλητές Ισπανίας και δευτεραθλητές Ευρώπης. Δεν είναι απίθανο για μας να νικήσουμε και τη Γιουβέντους».



-την προσαρμογή του στον Ολυμπιακό: «Όλα πάνε εξαιρετικά. Δεν μετανιώνω καθόλου για την επιλογή μου. Είναι το καλύτερο αθλητικό πρότζεκτ για έναν παίκτη στην ηλικία μου. Μου δίνεται η ευκαιρία να παίξω στο Champions League, έστω κι αν το ελληνικό πρωτάθλημα δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό. Έχω προσαρμοστεί στην ομάδα και παρά το νεαρό της ηλικίας μου, δεν φοβάμαι. Στο ρόστερ υπάρχουν κι άλλοι Γάλλοι, όπως οι Αμπιντάλ και Ντοσεβί, που με βοήθησαν πολύ. Δεν είμαι μόνος μου και το απολαμβάνω».



-το αν ο Ολυμπιακός ήταν η πρώτη του επιλογή όταν έφυγε από τη Βαλανσιέν: «Είχα κι άλλες προτάσεις, μεταξύ άλλων και από τη Μαρσέιγ. Ζύγισα τα υπέρ και τα κατά και αποφάσισα πως ήταν καλύτερα για μένα να πάω στον Ολυμπιακό, που μου πρόσφερε τη δυνατότητα να αγωνιστώ στο Champions League. Πάντα ήταν όνειρο για μένα να παίξω σε αυτή τη διοργάνωση. Ο Ολυμπιακός με ήθελε πραγματικά κι άρπαξα την ευκαιρία».



-το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος: «Υπάρχουν καλές ομάδες. Σίγουρα δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με το γαλλικό. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα, η καλύτερη στη χώρα αυτή τη στιγμή. Το πρωτάθλημα είναι αρκετά καλό, αν και όχι τόσο ανταγωνιστικό».



-το αν παρακολουθεί την πορεία της Βαλανσιέν: «Φυσικά. Αυτή η ομάδα με έκανε επαγγελματία και την ευχαριστώ γι’ αυτό. Ελπίζω να ξεπεράσει τα προβλήματά της και να επιστρέψει στο προσκήνιο».



-το αν ελπίζει σε κλήση στις Ελπίδες: «Έχω περάσει από τις μικρές εθνικές ομάδες, ήταν υπέροχη εμπειρία. Αν έχω συμμετοχές και καλά παιχνίδια στα πόδια μου, είναι φυσικό να σκέφτομαι το ενδεχόμενο κλήσης. Θα πρέπει να συνεχίσω καλά. Μακάρι να με καλέσουν, θα ήθελα πολύ να φορέσω ξανά το εθνόσημο, αλλά δεν έχω επικεντρωθεί σε αυτό. Θέλω πρώτα να είμαι καλός με τον Ολυμπιακό και θα δούμε στη συνέχεια».





http://olympiacos-blog.blogspot.com/2014/09/blog-post_5585.html
 
Top